ספא בחיפה

צחי ששון

צחי ששון

כותב המאמרים באתר

ספא בחיפה

 

אנשים בדרך כלל מבקרים בספא ארבל שבחיפה כדי לחוות את היתרונות הבאים:

-הַרפָּיָה

-עֶדנָה

-מֶדִיטָצִיָה

-שיקום פיזי

-טיפול טיפולי

-ניקוי רעלים.

מה הוא ספא?

ספא הוא מקום אליו אנשים הולכים להירגע ולהתחדש. המונח "ספא" הוא קיצור של המילים "sanitas per aquam" שפירושן בריאות דרך מים.

הרומאים הקדמונים היו הראשונים שהשתמשו במעיינות חמים טבעיים לתכונות הריפוי שלהם. אנשים היו הולכים למעיינות החמים האלה ועושים אמבטיות או שותים את המים בגלל תכונותיהם הבריאותיות.

בימי הביניים, אנשים השתמשו בספא כדרך להתרחק מעבודתם וממתחי החיים שלהם. לבתי הספא הללו היו גם אמבטיות ובריכות עם מים עשירים במינרלים שנחשבו כטיפוליים, מה שכיום אנחנו יודעים שהוא לא נכון.

מכוני ספא מודרניים מציעים מגוון שלם של שירותים כגון: פעילות גופנית, עיסוי, שיעורי יוגה, סאונה וחדרי אדים, פנים

נרגעים עם ספא ארבל שבחיפה

ספא ארבל שבחיפה הוא מקום שאליו אתה יכול ללכת להירגע ולהתחדש. זוהי חוויה טיפולית חשובה שיכולה לעזור להחזיר את האיזון, להגביר את תפקוד המערכת החיסונית ולנהל את רמות הלחץ.

חלק ממכוני הספא מציעים מגוון רחב של טיפולים, החל מטיפולי פנים, עיסויים ועטיפות ניקוי רעלים לגוף ועד לשיעורי יוגה וסדנאות מדיטציה.

טיפולי הספא במלון תוכננו במיוחד כדי להיות מרגיעים ומשחזרים כך שהם ישאירו אותך רענן ומלא אנרגיה.

עלות ספא בכללי

המחיר של ספא יכול להשתנות בהתאם לשירותים ולשירותים שהם מציעים, כמו גם למיקום שבו הם נמצאים.

המחיר נקבע לרוב לפי סוג הספא והשירותים המוצעים. לדוגמה, יום בספא מפואר עם גישה לבריכה עם שפת אינסוף או שלג עשוי לעלות למעלה מ-300 ש”ח. יום במתקן בסיסי יותר עשוי לעלות פחות מ-200 ש”ח לאדם.

מכוני ספא מסוימים יציעו עסקאות חבילה עם הנחות נוספות לשהיות ארוכות יותר. לדוגמה, אתה יכול לשלם150 ש”ח עבור יום אחד או 350 ש”ח עבור שלושה ימים ללא הטבות נוספות לאחר סיום התקופה.

לילה בספא עם ארוחת ערב וארוחת בוקר כלול עשוי לעלות למעלה מ-550 ש”ח לאדם, אך חלק ממכוני ספא יציעו תעריפים מיוחדים לשהייה וחבילות ארוכות יותר

העלות של ספא ומה שאתה מקבל עבור הכסף שלך יכול להשתנות באופן דרסטי בהתאם לאן אתה הולך. אם אתם מחפשים רק לקבל עיסוי וטיפולים אחרים הקשורים לספא, סביר להניח שתוציאו בין 150 ש”ח ל 300 ש”ח לשעה שזה המחיר הממוצע. עם זאת, אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית כוללת עם ארוחת ערב ועבודות, סביר להניח שהיא תעלה למעלנ מ 550 ש”ח .

חלק זה ידבר על כמה עולה ספא ואילו גורמים משפיעים על המחיר.

אם נסתכל על מכוני ספא באופן כללי, ישנם גורמים רבים ושונים שיכולים להפוך אותם ליותר או פחות יקרים מאחרים. המיקום והאם זה בפנים או בחוץ (בפנים יהיה זול יותר), איזה סוג של אפשרויות טיפול הם מציעים (אפשרויות נוספות =

מה עלות הטיפול בספא ארבל שבחיפה?

אנשים תמיד רוצים לדעת את עלות הטיפולים שלהם לפני שהם מתחייבים לפגישה. חשוב להם לדעת כמה זה עולה כדי שיוכלו לתכנן בהתאם.

מאמר זה יענה על השאלה הזו ועוד.

להלן כמה מסוגי הטיפולים הנפוצים המוצעים על ידי רוב מכוני הספא:

– מניקור 150 ש”ח

– פדיקור 200 ש”ח

– טיפול פנים 300 ש”ח

– עיסוי 150 ש”ח

– פילינג גוף בין 100- 300 ש”ח

דילוג לתוכן