ספא בגלבוע

צחי ששון

צחי ששון

כותב המאמרים באתר

ספא בגלבוע

ספא בגלבוע ? הגעתם לספא ארבל הספא הנכון עבורכם! עם מחירים מיוחדים וטיפולים מקצועיים התקשרו אלינו. בנתיים אנחנו רוצים להסביר לכם טיפה על המושג שנקרא ספא ומה הוא מציע

ספא הוא מקום שאליו אפשר לבוא להירגע, או להתפנק בטיפולים שונים. המילה "ספא" היא ראשי תיבות של "sanitas per aquam" בלטינית, המתורגמת ל"בריאות דרך מים".

ספא עשוי להציע גם אטרקציות אחרות כגון אוכל ושתייה, אירועי תרבות או פעילויות ספורט.

אתרי ספא התחילו במסופוטמיה בסביבות 6000 לפני הספירה. הם היו ממוקמים בדרך כלל ליד מעיינות מינרליים טבעיים או מעיינות חמים.

אתרי הספא הראשונים באירופה הוקמו על ידי היוונים והרומאים העתיקים בסביבות שנת 2000 לפני הספירה. עד מהרה הם הפכו פופולריים בקרב אנשים עשירים כי הם האמינו שזה יכול לעזור לבעיות הבריאות והיופי שלהם.

טיפול בעיסוי הוא אחד הטיפולים הפופולריים ביותר בספא כיום, אך גם טיפולי הפנים נמצאים במגמת עלייה. טיפולי פנים כוללים פילינג כימי, מיקרו-דרמה, מסכות פילינג ודרמפלנינג להסרת תאי עור מתים. סוגים אלה של טיפולי פנים יכולים לעלות למעלה מ-200 ש"ח  למפגש, תלוי לאן אתם הולכים בשביל זה. לפעמים הם יכולים אפילו להגיע ל-550 ש"ח או יותר, תלוי באיזה סוג טיפול בחרתם

טיפים לבחירת עיסוי כאשר אתם הולכים לספא בגלבוע

בחירת עיסוי יכולה להיות משימה קשה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כגון צרכי האדם, התקציב והמיקום. עם זאת, ישנם מספר יתרונות להזמנת עיסוי שיעזרו לך להחליט איזו אפשרות מתאימה לך ביותר:

– זה עוזר לבריאות נפשית ואיכות חיים.

– זה משפר את הגמישות והניידות.

– זה מגביר את רמות האנרגיה.

– עוזר לישון טוב יותר בלילה.

– מפחית כאבי שרירים ומתח בגוף.

כיצד לבחור עיסוי נכון ?

ישנם סוגים רבים ושונים של טיפולי עיסוי שתוכלו לבחור מהם. הם נעים באורך, במחירים ואפילו בסוג הלחץ המופעל במהלך הטיפול. לדוגמה, עיסוי שוודי כולל שימוש בתנועות עדינות כדי להקל על הרפיה בעוד שעיסוי רקמות עמוק מתמקד הרבה יותר בשרירים.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת טיפול עיסוי. הנה כמה דברים שכדאי לזכור כשמחליטים על העיסוי הבא שלך:

– איזה סוג של לחץ אני רוצה?

– כמה זמן יש לי לטיפול הזה?

– האם אני מחפש משהו מרגיע או שאני מחפש הקלה מכאב או לחץ?

בחירת עיסוי יכולה להיות משימה לא פשוטה, בהתחשב שיש סוגים שונים של עיסויים לבחירה. מה שאתה צריך לעשות זה לשקול מה הצרכים שלך ואז לראות איזה עיסוי נותן מענה לזה.

האם אתה סובל מכאבים וכאבים? האם אתה רוצה לשפר את זרימת הדם שלך? רוצים לשחרר מתח? יש משהו שמטריד אותך בימים האחרונים?

עיסויים שונים נותנים מענה לצרכים שונים ולכן חשוב להבין מה הם שלך לפני שבוחרים אחד.

דילוג לתוכן